Uzdevumi Atpakaļ

AntiCorona Run Level UP - skriešanas brīvība ar nelielu izaicinājuma garšu! Nav starta/ finiša, noteikta laika vai vietas! Skrien kur vēlies un kad vēlies! Galvenais nosacījums – TIKAI 3km un obligātas 7 dienas kustībā!

Pirmais posms, pirmā nedēļa 21.05. - 27.05.

Katras dienas plāns - piecelies, izlasi jautājumu, atbildi uz to, paskaties kādi vingrojumi jāveic un dodies skriet - ieslēdz pulsometru, Tu pats izlem vai Tu vingrojumus veiksi skrējiena sākumā, vidū vai beigās, GALVENAIS 3km distance un, neapstādinot pulsometru, endomondo vai jebkuru citu app, kas fiksē skrējienu, veic vingrojumus, kuri ir jānofilmē - atstutē pret koku, māju, akmeni vai iedod draugam telefonu. Mums nevajag redzēt precīzi visu Tavu augumu kā veic tos, mums jāredz laiks un kustība, jāsaprot vai veic pareizos vingrojumus. Pēc skrējiena uz skrejiens@drosmesskrejiens.lv atsūti datus par 3km skrējiena laiku un vingrojumu video (droši sūtī arī bildes, lai mēs varam padalīties ar tām soc.tīklos). Ja vēlies turpināt skriet vairāk km - droši, apstādini pulsometru uz 3km, ieslēdz no jauna un dodies tālāk savā skrējienā :) 

Kad pirmā nedēļa būs cauri, mēs izlozēsim vienu dienu, piemēram, izkrīt trešdiena, un paskatīsimies visu dalībnieku trešdienas rezultātus - trīs ātrākie katra dzimuma trešdienas skrējēji un uzdevumu veicēji kopsummā, tiks uz lielo finālu 13.06.  Tāda shēma dos stimulu un motivāciju darboties visu nedēļu un censties izpildīt visu pēc savām maksimuma iespējām. 

 

Visu aktuālo un svarīgāko informācija MEKLĒ ŠEIT!

Video demonstrējumi katram burtam atradīsi šeit Burtu vingrojumi

21.05. 1. dienas jautājums. Atbildes burti ir tie vingrojumi, kuri Tev jāveic, skrienot 3km distanci. 



Pēdējie labojumi: 2020-06-30 11:44:42